lørdag 4. september 2010

Kakedag!

Inviterte på litt kake og kaffe hos meg i dag sodan eg fylte 25 år onsdag som var. Bestemte meg for å lage sjokoladetrøffelkake og fristende fruktpai :)

Har aldri lagd nokon av dei, men eg tenkte at ein gong må eg jo prøve.
Her er korleis dei egentlig skulle sjå ut.



Slik vart dei.


Litt ulik ja.. Me tar på lokket...


Denne var i hvert fall fin...

Fruktpaien fekk av ein eller anna grunn grågrøn sitronkræm (eg seier bare HÆ, eg fulgte oppskrifta!) Sjokoladekaka derimot fekk trøffel som låg i vollgrav rundt kaka i stedet for mellom dei to bunnene. Det var litt igjen mellom og heldigvis. Hmm... lurer på om dei har gløymt å få med noko i oppskrifta der... jaja anyways, det smakte godt og vart godt mottat! =) Bedre lykke neste gang seier eg, kanskje eg finn på nokon finurlige løysinga då.

Ha ei fortsatt fin helg :)

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.