tirsdag 12. oktober 2010

Mine første hekleprodukt




Har lært meg å hekle, i ein alder på 25.... kunne det sikkert litt når eg gjekk på barneskolen. Men trenes det ikkje kan det forsvinne henn. I sommer lærte eg eg å hekle. Har begynt enkelt med grytekluter og så litt på kjøkkenklut. Prøvde meg og på ein par babysokker, men det vart ikkje vellykka, skjønner ikkje heilt oppskrifter i mønsterblader enda. Håper eg lærer det snart.

Grytekluter!
Kjøkkenklut!

Blir veldig inspirert av Banglamarie sin kreative blogg. Ho lager så mykje fint! Har litt lyst å bestille meg slike merkelapper ho har, men eg veit ikkje kva eg vil skal stå på dei enda. Har lyst på eit koselig og kreativt kallenavn som signatur.

1 kommentar:

  1. Så fint det ble da. Dette kan du trygt fortsette med :) Kos deg med heklingen :) Og ha en fin uke videre.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.