torsdag 7. juli 2011

Konfirmasjonskort/ Kassapparat

Var i konfirmasjon i vår, og i den anledning laga eg eit kort som ser ut som eit kassapparat.
Konfirmaten hadde ein stor facinasjon av desse lenge i barndommen sin.

Slik vart det

Brukte halvperler for å illustrere knpper på apparatet.
Har laga til bånd som handtak for å kunne åpne skuffene.

Den nedeste skuffa er kassa si pengeskuff, her har eg lagt i gåva til Konfirmanten
De to andre på toppen har eg satt namnet til Konfirmanten og årstall.

Ser du dei øvste skuffene bakifrå står det PLING for lyden kassa lager når pengeskuffa kjem ut.
 
Detalj foran.

Blir med på utfordring 43 på Kort o Mania med denne.

Takk for titten =) Ha ein fin dag!

4 kommentarer:

  1. Så morsomt og flott dette var :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Likeeer :D takk for fin presang min kjære søsteeer <3

    SvarSlett
  3. Hei Helene.
    Takk for koselig besøk i bloggen min :)
    Tips til oppbevaring, ja det kan jo være mye det.
    Til dies har jeg nå permer,og et cd-skap. Til umonterte stempel har jeg cd-cover, til TM tusjene har jeg lagd en "reol" den finner du mal på i bloggen min.
    Til papirer og kartong bruker jeg f.eks. pizza-esker. og så bruker jeg ringpermer med plastlommer, A4 og fotoliommer, til restepapirer og til diecuts.
    Jeg har diverse plastkurver til å sortere ting i. Lagd egne bøker til blonder og bånd, mal finner du i bloggen min :)
    En reol på hjul med mange skuffer i er kjempekjekt. Den kan jeg ha ved siden av meg med alt som må være lett tilgjengelig i, slikt som tape og stempelputer og punchere.
    Ja og så har jeg sånne trådkurver til baderom spm jeg har mist oppi, de har jeg skrudd fast på skrivepulten.
    Dette ble mye, men men... du må bare spørre om det er noe mer du lurer på.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
    reading it, you are a great author.I will make sure to
    bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage that you continue your great work,
    have a nice evening!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.