mandag 15. februar 2010

Afrika


På onsdag reiser eg ein månad til Afrika. Studietur med skulen. Tenkte at ved å opprette denne bloggen kan flere sjå at eg har det "bra" der nede. Så skal eg sjå kva det blir av denne bloggen når eg kjem heim att. Flyet vårt går på onsdag hlv sju. Eg har enda ikkje pakka. Liker best sånn sistepanikkpakking. he he. Det er faktisk ganske streng kleskode der nede. Kjole, skjørt til knærne og topper som dekker skuldrene, får sjå kva eg finn i skapet. Malariatabeletter, idofrm, myggnett og slike ting er i boks allerede, og alle vaksinene er tatt sjølvsagt. Sommerfuglene rekner eg med kjem i morgon tidleg. Skal legge inn eit kart med reiserute i morgon.

4 kommentarer:

  1. Du kommer til å få noen fantastiske opplevelser Helene, du må bare glede deg! Ta deg en joggetur når du kommer ned så blir du nok fort kjent med både folk og steder! ;)

    SvarSlett
  2. Fin blogg Helene :D Du er flink! Gleder meg til å lese den og ikke minst reise sammen med deg! :D

    SvarSlett
  3. he he.. gleder meg til fortsettelsen.. men no må du begynne å pakke jento

    SvarSlett
  4. Hei Helene !!
    Håper du får ein flott opplevelse der.. vi er veldig glad i deg !!
    Klem fra mams og RIO

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.