onsdag 24. februar 2010

Undervisning i Arusha

I dag var dagen vi hadde vore nervose for ei stund. Vi skulle undervisa i to afrikanske klasser her nede. Mi gruppe skulle ha ein klasse i 6 og ein i 7. Undervisninga var generelt om Norge og om Norske eventyr.

Barna her er veldig disiplinerte og er veldig gode paa faktakunnskapar. Saa det var lett for dei aa pugge statsministernavn, konge, dronning osv. Dei syns det var kjempestat aa faa undervisning av oss og lurte paa alt mulig mellom himmel aa jord. Dei lurte saerskild paa ting som kva vi gjorde i nNorge, kva fag vi likte best og om kva vaar tradisjonelle mat var. Eg er paa gruppe med Marianne som er fraa Voss, saa det vart ei lita avhandling om smalehovud ut av det heile.

Naar det gjald eventyra hadde me med bilder som me viste av troll og dei vaert stoooore i augene over desse store stygge vesna som me visa. Og lurte veldig paa om desse framleis var aa finne i Norge og om dei fortsatt spiste barn. Som avslutting paa det heile provde me aa laera dei Trollmor har lagt sine elleve smaa troll. Det gjekk relativt greit daa dei er veldig glade i aa synge. Vi laerte dei og jeg gjikk en tur paa stien, for koko(kuku) betyr kylling paa swahili og det synes dei var veldig kjekt. Dei ville og at me skulle synga Nasjonalsangen for dei. Og naar dei skulle synga for oss var det nesten 10 songar dei song utan stopp i mellom. Hadde bare borna i Norge vore like glad i aa synge seier no eg.

Me hadde ein del gaaver med til skulen som me delte ut, reflekser, fotballer, skulesaker, boker osv. Dette vart skulen veldig glad for. Sjolv om dett er ein skule der foreldra betalar for at borna skal gaa paa manglar dei likevel mykje matrielle midlar.

Eg og Anne brukar jo aa trene minst 3 gongar i veka, og her om dagen holdt me paa aa bli gal. det enda opp me at vi og eit par andre heiv paa oss shorts og trena paa den lille verandaen som er utanfor romma vaare. Me hadde planke paa gulvet og sperra alle vegar inn og ut. Me tok negative skins fraa bjelken i taket og vart svarte paa nevane, push ups skjedde i trappa ulike stader og eg skal bare fortelje at det saag rart ut! Det var heldigvis ein som hadde med eit treningsstrikk saa me kunne gjera nokon vanlege ovelser utan aa sjaa gal ut. Vi faar bare vente aa sjaa korleis denne treninga utviklar seg etterkvart.

Var paa besok hos den dansk/norske konulen her nede i dag. Han hadde faktiask ein heimelaga treningsstang i hagen paa 12 kilo. Saa me var fleire som maatte prove litt militaerpress, bicepcurl og roing. Var kledt i kjole etter undervisninga, saa det vart ikkje saa altfor mykje trening der.

Tok veldig lang tid aa laste opp bilder her, saa var ingen denne gangen. Om det ikkje gaar seinare saa leggter eg ut litt bileter naar eg kjem paa ein betre pc eller er kommet heim. Haaper alle har det bra. Eg har det fint, sjolv om mange her har begynt aa kjenne det i magen at dei er paa tur. Eg har bestemt meg for aa ikkje bli daarleg :P Har faktiskn faat litt farge sjolv om det blir lite soling. Haaper paa eg faar litt til. Kwa Heri Rafiki! (Hadet venn)

3 kommentarer:

  1. Hei hei Helene.Ser du har ein opplevelse som kanskje bare blir ein gong i livet.... Håper du har det bra, og ta vare på deg sjøl. Du er knalltøff:-):-)Stor klem fra din kusine Stine:-)

    SvarSlett
  2. heisann Helene :)

    av det eg kan lese ser det ut som du koser deg kjempe mykje, dette må vere ein opplevelse for livet... stolt over at du e mykje tøffare enn meg og tørr og reise slik! gledar meg til du kjem heim så du kan fortelje meg om alt og vise bilder...

    kos deg vidare :) Lene

    SvarSlett
  3. Hei Helenemor !!
    Håper du får en fin opplevelse der nede...
    Vi passer på Steinar og Rocky !!
    Masse klemmer fra oss heime på Olsvold !!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.