torsdag 29. april 2010

ser litt på brudekjoler....

Eg kjøpte ein veldig fin kjole på ebay her noen uker siden, og fekk den i går. Var veldig fornøyd med den. God kvailtet, levert på døra, og kosta berre 280,-































Litt dårleg lys på mitt bilete, men men.



Dette førte til at eg satt meir og såg på kjoler på ebay, og plutselig satt eg og såg på brudekjoler :P Så tenkte eg litt. Eg kan jo ikkje sitte her å kokkulere om kjoler åleine. Så eg lurte på kva andre syns om dei kjolene eg såg på. Så eg legger ut nokon bilder her, og håper på å få høre kva dere syns om dei ulike. Bare for morro skyld. Kanskje etterkvart litt seriøst.. hihi... Håper nokon kjem med kommentarar :) Om dere ser kjoler andre steder, send ein link :)














4 kommentarer:

  1. Æ syns kjole nummer 2 ovenifra va veldig fin! Fikk jo nesten lyst til å gifte mæ igjen:) Med samme mann da selvfølgelig... Meeen nu bynne æ jo å bli optimistisk med tanke på bryllup i Bergen snart:)

    Klem fra Maria

    SvarSlett
  2. Kjole nummmer 3!!!!!!!! Ingen tvil om det!! Kjole nr. 2 var det motsette av fin, hadde den ikkje rosa rygg eller noke sånt :P? Kjole nummer 3 er den finaste av dei fine!! Guuud så fine :)!! Den syns eg du skulle ha kjøpt!!?

    SvarSlett
  3. Kjolen satt jo som støpt til deg :) Kjempe fin!
    Likte også kjole nr 1 veldig godt! Den falt i mitt hjerte:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.