tirsdag 4. mai 2010

Er der nokon personar med sans for kontroll og organisering der ute?

Har så lyst å begynne å scrappe igjen! Men for å begynne det heile er eg nødt å rydde hobbypulten, og det har eg ikkje lyst til. Veit ikkje heilt korleis eg skal organisera tinga eg har slik at dei er lett å finne, oversiktlige og lett å rydde på plass igjen. Om det er nokon som har tips og triks tar eg gjerne imot!! Med opne armar! Imens prøver eg å manne meg opp. Er mykje eg skulle ha sortert og hatt bedre kontroll på i leiligheten veit eg. Klesskapet blandt anna. Der har eg mykje eg ikkje bruker, men eg kvitter meg aldri med det. Har sånne rare ikeakurver i skapet, så dei tar ikkje så mykje heller. Skulle organisert bedre i skuffene. På kjøkkene skulle eg ha fått bedre oversikt i skapene, slik at ein finn det man trenger raskt, og mannen i huset klarer å setje tinga på plass igjen.. he he ;) Er ting eg ikkje bruker der og, men eg tenker heile tida kva om eg treng det ein dag? Og då tar eg sjølvsagt vare på det. Jaja.


Var på trening med anne i dag :) Klarte 37,5 kg i benk! Følte meg sterk! No er eg berre2,5 kg unna målet mitt til 1.juni. Trur eg klarer det. Resten av treninga i dag var tung. Hadde på ein måte mange på energi. Håper det går bedre neste gong. På torsdag skal eg prøve ut kva som er maktvekta som eg klarer i knebøy. Kvir meg og gleder med på samme tid.. he he.

2 kommentarer:

  1. Hei hei..

    Takk for koselig kommentar på bloggen min :)

    Da skal snart komma ut ein artikkel om korleis å laga lommebok-kort på kreative sider. Har levert alt ifrå meg idag.. Ellers so kan du jo søka på youtube.. mangen forskjelligelommebøker der :)
    "Kjettingen" er laga av sølvringer som eg "bygger" sammen..
    Håpar du fekk svar på spørsmåla dine..

    Tine

    SvarSlett
  2. Strong woman!!! Du klarer målet ditt neste uke ;)
    Gleder meg til bøytest på tors! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.