søndag 27. juni 2010

handletur på papirgleder

Det var sommermarknad på papirgleder på lørdag, der man kunne selge brukte og glemte hobbyartiklar. I tillegg var det 25% avsøag p alt i butikken, pluss 50% på laidybug and friends stempler. Eg måtte sjølvsagt ta meg ein tur og kom heim att med litt utstyr.

To stempler. Magnolia; Princess Tilda og laidybug and friends; Elisabeth bell collection: the one
Eg har tidligere denne våren kjøpt meg sizzix bigshot kuttemaskin, så no har eg kjøpt meg spellbinders nestabillities dies.
Kjøpte og litt diverse som metallpynt, blonster, bånd, stempelputer,glitterlim, embossingpulver, designerark, glue dots, kantskraper, alfabetklistremerker og bladutstanser.

No er eg klar til å lage kort og album! Bring it on kreativitet! Om nokon vil bli med er det bare å ta seg ein tur. Håper eg har litt tid til overs snart.

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt deg :) Heldig du som bor så nære :)
    Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt på papirgleder :) men desverre ikkje like kjekt for lommeboka :P

    SvarSlett
  3. Gratulerer som Gledesspredervinner.
    Jeg har lagt meg til som følger hos deg, og det vil vanke en pakke om ikke så lenge.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.