lørdag 19. juni 2010

Treningsmåla for juni

Tidligere i bloggen min har eg lagt ut desse treningsmåla som eg skulle klare til 1.juni.

1. Spise sunt i ukedagene, gjelder særlig for kunsj og middag,
som lett kan skli ut.
2. Eg skal veie under 60 kg
3. Eg skal klare å ta 30 kg i knebøy
4 Eg skal klare 40 kg i benk
5. Eg skal klare 40 kg i hack squat

Eg er blitt flinkere til å spise meir grønnsaker og å holde meg unna snop i vekedagene, men eg kan fortsatt jobbe med mål 1, så det er delvis nådd. Eg har desverre ikkje klart mål 2, så det må jobbes videre med. Har klart å trene med flere repetisjoner på hack squat på 40kg, mål 5 nådd! Maxtesten på knebøy gjekk veldig bra, der klarte eg 42,5 kg, altså 12,5 kg over målet! Og på beknpress har eg lenge slitt med å få opp 40 kg, men eg klarte det ein gong under maxtesten, mål nådd! I tillegg har eg klart å ta 1 chins med kroppsvekt utan hjelpepute (!), så denne jobber eg videre med. Og eg har blitt flinkere til å ta flere riktige push ups på tærene, og over 5 repetisjoner per sett.

Er veldig fornøyd med treningen min. =) Skal etterkvart sette meg nye mål som eg vil klare til August. Ønsker dere som leser her en fin helg!

3 kommentarer:

  1. FLINKING ::))))) Du er supersterk!!!

    SvarSlett
  2. Dette klarer du!
    Uff, nå kjente jeg at jeg savnet deg...
    Klem fra LiLo:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.