lørdag 6. mars 2010

Svett og klamt

For forste gong i mitt liv har eg opplevd at svetten sildrer i smaa bekker nedover rygg og bein. Kjenner draapene smyger seg nedover. Naar eg sitter og reiser meg er klaerne som smurt paa kroppen min for at dei er saa klamme. Heldigvis er det aircondition baade paa rommet vaart og i bilen. Sola steiker veldig paa midt paa dagen, kjenner av og til at det nesten svit litt i huda. Det har vore rundt 37 grader i dag. Og varmen merka me ekstra godt paa fiksemarkedet vi var paa i dag. Det lukta ikkje saa godt for aa sei det saann. For uten aa ha lukta paa fisk har vi i dag vore litt rundt omkring i byen. sett viktige bygninger som ww sitt kontor, krigsmonument, presidenten sitt kontor, og faktisk eskorte med presidenten(!). Etterpaa var vi paa treskjaerermarkedet. Her var det veldig mange fine ting. Kjopte ein del ting, nokre gaaver og litt til eiget bruk. Det var veldig mange fine ting der, flittig handarbeid. Bak dei lille skurhusa satt dei som skjaerte figurer og me fekk sjaa korleis dei gjorde det. dei brukar ein tretype som ser vanlig ut utanpaa, men er brunsort inni.



I morgon skal me paa Bongoya og bade ein heeeeeeil dag! Det er ei oy som nesten kun er/bestaar av strender. Gleder meg veldig. Det er og trekt ut volleyballlag saa vi kan ha ein strandvolleyballturnering. Alle lag har faatt eit land som namn, hugser ikkje mitt. Det blir kanskje ein norsk African Open... he he.... Ogsaa mykje bading. Har bare bada litt etter eg har kommet og det var torsdag og fredag. Vi dro til eit hotell, som var heilt fantastisk flott, og betalte litt for aa bade der saa mykje me ville den dagen. Det var basseng med utsikt mot havet og flisbelagt omraade rundt. Mange vart solbrente som folge av sterk sol og mykje reflektering av solstraaler fraa flisene og vatnet. Eg vart heldigvis ikkje solbrendt, takk mamma og pappa for nokonlunde god hud!



Haaper alt staar bra til i snoen heima, la den forsvinne til eg kjem heim!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.