lørdag 22. mai 2010

Lesedager i solskinnet og arbeidsdager i regnet

Dei siste dagane har det vore varmt og godt ute. Eg har tatt med meg pensumbøker og lest på altanen dei dagane. Imens har Rocky vokta utsikten og spist griseøre.


Skriver notater i sola =)

Rocky et griseøre.

Rocky holder oversikten over det som skjer på Wergeland


Den eine dagen var eg med i ein undersøkelse som BI studenter gjorde i forbindelse med CMYK-butikkene. Eg fekk gåvekort på 500,- for å vera med. Alltid kjekt det. Var inne og kjøpte meg klokke og eit par armbånd for det.


Kjedelig at det er vorte ruskevær ute igjen. men kanskje like greit når eksamen nærmar seg og ein må kun lese likevel. Har arbeidshelg denne helga, så rekner med at det blir litt å gjera på jobb no når det regner. Kjekt då at det er utdeling av smash og då når eg likevel er på jobb.. litt godt må ein jo få lov å ha i helgene, særleg når ein får det gratis :) Anbefaler Robin Hood og Iron Man 2 som man kan få med seg på kino denne helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.