torsdag 6. mai 2010

Tur og fotografering

I dag var eg så sliten etter ei har treningsøkt med Anne og lite energi generelt, at eg måtte sove litt når eg kom heim. Tok maxvekt i knebøy under frivillig tvang (takk Anne ;) ), og eg overskreid målet mitt med 12,5 kg. Det vil sei at eg klarte å ta 42,5 kg, men bare med ein repetisjon. Eg er nøgd! =)

Etter eg var sove, var det fortsatt fantastisk fint vêr ute, så eg og Rocky tok ein tur i skogen. I stedet for å bare gå tur, så stoppa eg og opp litt for å ta bilder innemellom. Veldig kos, fin dag.

Blomstergutt =)

Oversikt over alt i skogen

Litt posering

Ut på tur =)

2 kommentarer:

  1. Hei Helene!!

    Å for en flott boxer du har!!!

    Hvilket kortutstyr en trenger....jeg vil si endel...men det er vel fordi jeg har så mye nå etterhvert, og kunne ikke klart meg uten alt!! Men i starten haddde jeg ikke så veldig mye, og en plass må en begynne :))
    Her er en artikkel du kan kikke i, håper den kan være til hjelp: http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=358&Itemid=2

    Jeg har selv Silhouetten, men den står dessverre bare å støver ned.... Syns det er så tungvint å bruke den, men det er fordi jeg ikke har lært meg med den skikkelig, og så har jeg pc'en i stune, og hobbyrommet nede...da blir det opp og ned og styr og pes....
    Jeg Elsker cuttlebugen og spellbindersene mine!! De kommer en veldig langt med!! Det er dyrt å kjøpe inn, men jammen har en mye glede av det hvis en lager masse kort!!

    Håper du kan får svar på noe ved å lese artikkelen.

    Lykke til!!

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Er det Scor-Pal du tenker på?? Den lager brettekanter på papir og bare det.
    http://cropstop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=292&products_id=1385

    En som heter Scor-It, trer den har cm mål, mens Scor-Pal har inch. De har Scor-It på Hobbykroken: http://www.hobbykroken.no/index.php?main_page=product_info&products_id=9001

    Hilsen Jannhild

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord =) Takk.